Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7

~saTurDay~

waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh hari yg paling best ...ceria n happening ..ekekek ..sbnr nye aku nak pi detim..kwang2....

da kul 12.30 tghri da x sabo2 ni...hehehe...nak balik pun..ada someone tunggu di bawah..t ...tibe2 12.45 boss call laks..suh buat catalog untuk projek labuan..erk..mmg x sempat..tp leh arr layanzz jerk...buat le apa yg patut agak melatat2 le..sbb x suke kalau ada yg menanti huhuh aku x suke tunggu org ..n org pun sure x suke tunggu aku...da siap le photostat .tinggal copy pada isnin n binding jerk..ekeke ..

Detim??

x leh ckp..rahsiaaaaa~~~~ tp ada gambar yg die x tau ....
KIteorang pi pasar masa ni..haha pi carik ikan haruan & sayur pe ntah..untuk akak die..ekek part2 pasar ni lemah sikit aku..x kenal hape pun...ayam,dagging tau le..sib baik die lagi xpert dari aku...kikikiki x pe ada masa untuk aku belajar dgn bersungguh2 lagi...hikhikhik...

Yg berkenaan ~ jgn marah ye ..sy post gambar nie tanpe pengetahuan ....

2 comments:

Aujinz said...

detim kat pasar ye kak....~~

~ishafinaZ~ said...

keh keh keh..pasar pun jadik!!!