Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7

Cuti saKIt!

HUHu.selepas aku bermaharaja lela ahad nye.....esok nye bangun tido ..mata ketat!!...adeh..sakit mata yer intan...apa lagi amik air genyeh2 sikit...sah..merah sudah..memang sakit mata...ingt nk pi klinik terus..tp teringat katalog yg boss mintak..oleh kerana tanggungjawab ..aku pi ofc dulu..mule2 ramai yg x pasan...lepas sorang staff tegur mata merah..habisssss sume da x nak dekat...huhu siap jek katalog..aku terus kuar pi klinik..dapt le ubat n mc 2 ari....pas pi klinik tu aku kena balik ofc balik sbb ada urusan nak kena settle kan dulu ..dalam kul 12 lebey baru aku balik...

so rehat2 le di rumah..pada intan Kl..sorry aku lmbt msg ko bg tau aku mc...sorry ye..


Selepas 2 ari Cuti sakit..arini aku naik kije...yeaaaaahhaaaa berlubur2 kije..ekeke....dah nak sambung kije balik yerk.....

1 comment:

Aujinz said...

dah dah dah.. keje keje keje....~~.. cuti dah lame....