Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 1

coklat oh coklat...

Hah Coklat mmg kegemaran ku ...boley x bertegur sape aku kalau pasal coklat ...ekeke rebut2 pun boley...

aku dapat coklat ni dari Someone..ekek makan sampai muntah yer....Thanks ye syg coklat nye...tau jerk apa yg aku suke...

GUle2 batOk 2 ..atas sebb2 aku batuk2 gatal..hahha...n manyak alasan aku nk pi beli ubt batuk die beli kan lah untuk aku..sbnr2 nye aku rasa cam di perli ..ekek mana x nye..setiap kalu suh aku pi beli...alasan aku ..kedai tutup...x singgah kedai..malas..penat..ekek bermacam2 lagi alsan yg aku create.sungguh kreatif aku ni tau....sbb2 nye aku mlas nak singgah2 melain kan aku betul2 pergi kedai..alert tol die dgn aku..n dia tau aku mmg degil n payah bebeno nak dengar kata ..mak aku kata aku keras hati n kepala batu...ekeke ..x pe lar..janji aku tetap aku...
Mekasih yek syg..dapat coklat nye..n gule2 perli tUh....hikhikhik...

3 comments:

intan_blur said...

byk giler ko punye coklat..mane aci klu ko sorang jek dpt...ko kene bahagi ngan aku..sbelum esok mesti dah sampai..klu x naas ko.. :p

Aujinz said...

Hermmm... dalam peti ais saya ada lagi cokelat..kalau nak tambah koleksi boleh hubungi saye yer....:D

FdausAmad said...

beb,

gua nk ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

selambe..