Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 10

persiapan oh persiapan

ni entry aku copy dari kawan baik aku..si INTAN tuh



BAJU RAYA

tahun ni baju raya aku x meriah mana pun ..warna pun agak2 .kureng ..itam+ijau ..tp menarik woOO.....n sepasang da cukup kot..x yah manyak2..bukan nak kemana2 pung.....


KASUT RAYA

kasut raya aku lum beli lagi lar intan..tp sponsor aku da dapat ..mak aku kata nak beli kasut x ?? t mak beli kan yerk...hehehe tp x der yg berkenan agi..tgk lar kalu aku rajin ke angsana t banyak pilihan ..(CAYANG MAK)


FAMILY AKU:

ada lar sikit2 .da aku beli kan....


FAMILY MERTUA:

belum ada lagi larrrr....


KUIH RAYA

hehe mak aku le buat ..cuma kueh almond landon aku akan buat atas request seseorang..



RUMAH BARU

rumah MAK aku ...ekek biasa2 jerk...cat insyaAllah dalam minggu ni atau minggu depan ..ekekeke


LANGSIR BARU
tiap2 tahun mak aku tukar langsir huhu pening palo oden...



DUIT RAYA

hehehe da prepare..tp lum sempat ke bank nak tukar lagi..tgk this week..


BONUS

ada sgt!!! hangin satu badan...



BALIK KG

Segamat le...kampung aYah Ku ..insyaAllah raya ke 3 kot...


Hah IntaN Aku da jawab TUE...ko baca jgn x baca taU......


sekian...


2 comments:

intan_blur said...

yeah..yeah..intan jwb..wahhh..siap ade sponsor kasut lg ko nih..ko tu yg patut bg kasut kat mak ko.n aku nak sikit almond london..nnt ko pos ye...

~ishafinaZ~ said...

insyaAllah ..t aku pos yerk..bg alamat tau...