Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 14

Kueh PUnye pasal....

Hari ni ngantuk sgt2..penat+++ letey banget!! huhu smlm wat kueh satu macam jekr satu hari ..(start pun da lambat kul 2 lebey settle kul 8 lebey)

tu pun wat kueh sarang semut ..leceh nye coz cream die..yg payah nak sapu .sememeh2..siapa yg dtg umah aku mkn kueh tuh sure senyum meleweh...aku x amik gambo pun smlm dts y x leh nak attch kan ..apa2 pun mak aku kata sedapppp nyeeeeee..aceh!!! kembang semangkuk aku..hilang penat aku tau ..pagi ni melayang2 rasa badan..ekekeke..

so malam ni insyaAllah almond london...ekeke.oleh kerana die spesial..akan ku amik gambar nanti yer...sbo2..ni sure intan - kl suke ni.....

4 comments:

intan_blur said...

tan...klu dah siap ko jgn lupe post tau..ko jgn nak post kat pakcik je.ni ank buah dia pun nak jg..

~ishafinaZ~ said...

haha ye lah iNtaN pakcik makcik aku sume aku pos tau x... ..alamat pun tarak!!!

intan_blur said...

intan
29-1,jalan 9/23E,
TAMAN DANAU KOTA,
OFF JALAN GENTING KLANG,
53300 SETAPAK, KUALA LUMPUR

~ishafinaZ~ said...

ceh!! betul2 beri alamat ..sebotol jerk k..botol kiut jerk untok ko..ekke