Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 5

My NeW Office

sURE DA lama korang x dengar cite IntaN kan...actually ..skrg ni da tukar tempat kerja baru ....so tuh yg da lama x update...2 minggu jek IntaN duk umah ...hikhikhik..bersantai..sambil..menganggur..lepastu da dapat kije...masa duk umah asik makan tido ..makan tido..tp ada tumbum lar jugak ..cikit...dari dulu..hikhikhik..kat bawah ni ..gambar di ofc baru......

ni masa aku nak sarapan pagi ..ni layan amik gambar kejap..kikiki..ni pun sementara jek ofc ni ..lepas ni..nak pindah dah..tp dekat jek ..kat belakang...

alhamdullilah .n aku selesa kat sini..so far kawan2..pun alhamdullilah sume ok..tambah kawan lagi nampak nye.....t aku post gambar kawan2 kat sini pulak yek..cun2 sume...kikiki...daaaaa...

2 comments:

intan_blur said...

alhamdulillah...dpt juga ko ketenangan..hhehehe..dah dapat kawan baru jgn lupe kat aku tau...huhuhu

Aujinz said...

tahniah..
tolong postkan gambo kawan kawan cun tue yer..boleh saya usha...